två olika bloggar.

Godmorgon måndag! Bara en dag i skolan, ledig tisdag, jobb onsdag, möte på torsdag, Stockholm på fredag. Kommer bli en helt underbar vecka, och därefter väntar ett påsklov med jobbjobbjobb. Jag har haft en väldigt trevlig helg bestående av jobb, teckenspråk, kurs, och fina vänner. Somnade tidigt igår, redan 21.15. Trötter! 
 
Det jag skulle komma till med deta inlägget var att jag skulle komma till var att jag kommer att blogga ifrån två olika bloggar. Jag känner att jag vill ha en egen blogg, där jag kan vara mer privat och blogga om saker som endast rör mig själv, och mitt ego. Jag vet inte riktigt hur det kommer bli, men jag kommeri allafall blogga här, och på min gamla blogg eller göra en ny Ska fixa till designen, headern, typsnittet och så vidare lite senare idag, men ville bara ge er en uppdatering om att det är så det kommer bli framöver. 
 
Nu ska jag fortsätta ha samhällslektion, sen väntas kebabpytt med vitlöksås till lunch, smarrigt! /Nicole
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback