dubbla sociologilektioner. skjut mig.

Godmorgon! Har dubbla sociologilektioner. Det är det som tar på en hårdast i veckan. Dubbelpass i sociologi. Ungefär 3 timmar. Har drygt en halvtimme kvar, och därefter är det engelska, lunch och så avslutar vi med idrottslektion. Idag ska jag antagligen träffa Matilda, snacka lite skit, plugga, och bara ta det lugnt! Blir det inte av så ska jag hem, plugga och gå och lägga mig tidigt! Har somnat sent varenda natt nu för att jag har haft alldeles för mycket i skallen att tänka på. Därför är jag helt utmattad och behöver bara sömn. Massa sömn. 
 
Har redan spikat planerna för helgen. Hela helgen så det känns bra! På fredag ska jag jobba, och kommer hem runt 22. Därefter ska jag packa, duscha och göra mig i ordning sen blir det tidigt i säng. På lördag 08.30 kommer en taxi och hämtar mig, och den ska ta mig in till Lund där kurs väntar lördag-söndag med mina rockstjänor. Vi har kurs 09-16, sen åker vi till lägenheter vi bor i, går på bio på kvällen, bor på elevhem under natten, upp 07.00, sen är det rätt iväg på kurs igen 09-15. Därefter beger jag mig hemåt. Det känns som en helt okej helg faktiskt. Kärlek. /Nicole
 
mina babes.

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback