2/3-2013, Lördag

Som jag sa så tränade jag imorse. Det ett träningspass på nästan två timmar haha. Tiden bara sprang iväg! Efter det så stack jag och pappa till Entré och handlade present till min köra mamma som fyller år imorgon. När jag kom hem igen så la jag mig i sängen och slocknade direkt haha! Jag gick och la  mig vid tre igår och vaknade typ halv tio imorse... Halv tio är väldigt tidigt för att vara mig och efter två timmars träning var jag ganska död. Vaknade sen av att min farmor och hennes man kom hit och hämtade deras bil osv. Dem har nämnligen varit i Spanien. 
Jag tror att min familj vill att jag ska bli tjock eller nåt.. Igår köpte min mamma jättemycket godis och min farmor gav mig ett meeeegastort choklad och en M&M-påse haha! Jag som försöker gå ner i vikt
 
/Felicia

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback