Slutspurten!

Ja, och då var vi inne i sista veckan denna terminen! De har lagt upp det väldigt konstigt, men vi har iallafall 2 veckor kvar på den gamla terminen efter jullovet, bara för att det ska bli ungefär lika mycket tid i terminerna. Idag har jag en sista inläming som jag ska försöka bli klar med i psykologi, som är ett fördjupningsarbete. Har jobbat på det väldigt länge nu och jag tippar på att jag blir klar ikväll, vilket skulle vara jätteskönt då jag har sociologiprov på fredag. Det är så fruktansvärt stressande när allting kommer ungefär samtidigt, alla prov och alla inlämningar, för man hinner knappast andas eller ha någon fritid överhuvudtaget. Ska iallafall sitta 1-2 timmar till med psykologin innan jag kommer känna mig nöjd. Sen väntas det middag och därefter sociologiplugg. / Nicole
 
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback