Nu skiter jag i det.

Alarmet står på 08.50. Skiter i svenskan nu, är otroligt trött på det. Ska kolla på pretty little liars, nytt avsnitt som kom ut idag. Jag älskar mitt liv just nu. Känns skit (provet imorgon). Har inte pluggat ett skit idag. Kommer gå åt helvete. Är allmänt positiv just nu. Vill bara bädda ner mig och gosa. Går inte. För långt bort. 
 
Tycker själv att dom orden, och dom meningarna visar lite på hur jag känner just nu. Är skittrött, så jag kommer helt enkelt gå och lägga mig med dåligt samvete över att jag inte pluggat ett skit. Ska iallafall på öppet hus imorgon inför våra individuella val (inför 3:an) med tjejerna, det ska väl bli... Trevligt (?).. Vet inte. Godnatt. Puss! /Nicole
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback