Man håller det man lovar!

Då ska jag ägna ett helt inlägg åt Sara, som är en fin vän till mig. Vi disskuterade det här med bloggar i fredags, och hon har en blogg som har legat nere ett tag nu och hennes villkor för att börja igen var att jag skulle ägna ett helt inlägg åt henne här på vår blogg. Självklart håller man det man lovar, och ska nu både i text och bild försöka uttrycka min och Saras vänskap! Jag och Sara började i samma klass när vi började på gymnasiet, och direkt fann vi varandra och kom väldigt bra överens. Enda gången vi har slinkigt ifrån varandra var över sommaren 2012, då vi inte hade så väldigt mycket kontakt. Men hon är en otroligt fin person, med stort hjärta, och en underbar humor!
 
Min fina vän. 

/Nicole

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback