Jag är beredd att dygna.

Okej såhär ligger läget till: Jag är fett trött. Jag har fett ont i ryggen. Jag har fett ont i huvudet. Jag måste verkligen plugga i minst tre timmar till. Psykologin som jag inte är klar med måste bli klar idag. Måste göra klart instuderingsfrågorna till sociologiprovet på fredag innan jag går och lägger mig ikväll/inatt. Jag är helt enkelt beredd att dygna inatt, om inget annat. Somnar jag sent, så gör det egentligen inte så mycket eftersom jag inte ska iväg imorgon förrän vid 11, så det är gutt. Har snackat med Felicia, och hon kommer igång med bloggandet snart igen, så att ni vet det! Har laddat upp med lite te bredvid mig och ska återgå till sociologin nu. Hörs senare! /Nicole
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback