Extra sovmorgon imorgon!

Såhär innan jag går och lägger mig och glor på film tänkte jag uppdatera lite kort. Har varit en härlig eftermiddag/kväll med plugg, mat och kompismys! Fick även reda på att min matte är inställd imorgon, vilket är awesome då det är min första lektion. Börjar strax över 11, vilket är awesome. Imorgon kommer dagen gå åt till att plugga hela kvällen/eftermiddagen då jag har en del stuff som ska vara inlämnat denna veckan. 
 
Vet inte vart Felicia har tagit vägen här på bloggen, mer till mig hehe, nej men! Hon har väl också mycket i skolan nu antar jag, eller så är hon fast i "Pretty little liars" och kommer inte ifrån till att skriva ett blogginlägg. Jag har ingen aning men hon har iallafall haft problem med blogg-appen på sin iPhone, så kan ha med det att göra också. Som sagt, i dunno. Nu ska jag iallafall klicka på en film, och ringa en goding, hihi. Godnatt på er, så hörs vi imorgon! 
 
/Nicole

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback