oooh happy day!

Sov i lite mer än två timmar hehehe.. nte bra! Kommer inte kunna sova inatt. Jaja, whatevs! Har tre timmars håla imorgon, får passa på att sova då eller nåt! 
Iallafall, jag beställde nyss hem proteinpulver och en shake! Så jävla najs, är så himla träningstaggad och vill verkligen uppnå mitt mål med träningen! Jag har alltid börjat träna men sedan sltat snabbt igen, men nu har jag bestämt mig för att verkligen inte sluta! #AldrigVila 
Och så beställde jag hem en Victoria's Secret Body Mist också, ååååh vad glad jag är nu! :D 
Jag är galen i Victoria's Secret, jag bara älskar hela konceptet. OM jag ska till London i påsk, eller till New York i Augusti så ska jag shoppa sönder på Victoria's Secret, ska typ bo innte i affären haha! 
 
Oj nu blev det mycket text här, är bara helt exalterad över allt just nu! 
Tänk att lite shopping kan göra en så glad! 
 
Det är Charlotte Perelli som tagit fram detta proteinpulver och det har fått väldigt bra omdöme och det är specialgjort för kvinnor, så jag tänkte att det var värt en chans! Jag beställde hem i choklad-smak. Ska låta er höra vad jag tyckte om det sen! 
 
Mango Temptation heter doften jag beställde. 
/Felicia
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback