Kan lika bra dränka mig.


Kan lika bra dränka mig i alla mina skolarbeten som hänger i luften just nu. För det första har jag en debattartikel som jag verkligen måste bli klar med, eller iallafall få en idé till idag, eftersom jag vill kunna ägna hela dagen, hela kvällen, och hela natten imorgon till att plugga matte. Det får bli sena nätter denna veckan! Som tur är kan jag använda fredagen som en vilo-dag/kväll eftersom jag ska jobba på lördag förmiddag, 13-16. Sitter just nu och tvingar min hjärna att klämma fram lite idéer till denna artikeln. Man kan ju tycka att det inte borde vara så himla svårt, men det är verkligen dösvårt! Har inte en endaste idé. Tänkte bara slänga in ett inlägg, och uppdatera! /Nicole
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback