Fyra dagar kvar!

"Godmorgon" torsdag! Börjar om en timmes tid, så ska bege mig om 20-25 minuter till bussen. Idag är det torsdag, och det innebär att det är fyra dagar tills vi åker till Spanien Fuerteventura! Åh vad jag längtar! Vet att dessa dagarna kommer flyta på ganska bra, eftersom att jag idag ska plugga, tvätta, städa och börja ta fram kläder som jag ska "spara på" innan vi åker, eftersom jag inte hinner tvätta allt innan vi åker. Imorgon slutar jag tidigt, och efter det ska jag gymma, hem, duscha, sen ska jag jobba imorgon kväll. Hela lördag förmiddag ska jag jobba, så då kommer den dagen gå åt, och när jag kommer hem på lördag ska jag bara packapackapacka och så vidare. Söndagen kommer även den gå åt till att packa, storstäda rummet på riktigt och sova mycket tidigt. Morfar kommer på natten till måndagen och hämtar oss eftersom vi ska vara på sturup vid 5 tiden på morgonen.
 
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Jag vill bara flyga iväg nu,och komma bort ifrån kalla Sverige! Hörs sen/ Nicole
Härlig sommarbild -11
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback