En dag bestående av städning och tvätt.

Tjena! Det var ett tag sedan jag gav er en ordentlig uppdatering, men har verkligen velat njuta av att inte ha haft så mycket i skolan i veckan. Resten av veckan, kommer jag försöka ge er en ordentlig uppdatering varje dag då det nästa vecka inte kommer bli någon uppdatering alls, såvida jag inte hittar Wifi någonstans i Fuerteventura, hehe.
 
Idag blir det en kväll bestående av massa städande och tvättande inför resan nästa vecka. Får börja spara in på kläder nu denna veckan, och lägga undan de kläder jag ska ta med mig till Spanien. Åh, jag är så otroligt pepp nu, och vill bara att veckan ska gå otroligt fort så jag kan komma ifrån kalla Sverige och åka till varma Spanien. Denna veckan har jag ett par saker som jag ska checka av innan vi sticker på söndagnatt/måndagmorgon: Tvätta, storstäda rummet, byta sänglakan, skicka in kommunikationsarbetet, plugga danska, packa, måla naglarna, body pealing och lite annat smått&gott. 
 
Har 1 ½ lektion kvar idag, är inne i mitten av en samhällslektion och ska nu kolla på en dokumentär om välfärd, och det svenska folkhemmet. Väldigt intressant, eller? När jag kommer hem ska jag städa och tvätta, det är mina planer idag! /Nicole
 
Puss!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback