DEN TJUGOTREDJE FEBRUARI TVÅTUSENTRETTON

Hola amigos! 
Idag är det lördag, ifall någon missat det. Jag är ganska trött idag då jag somnade vid sex imorse. Jag stack på fest igår igen med några kompisar hehe. Jag var hemma vid tre och jag var fruktansvärt hungrig så tog två nattamackor och efter det blev jag sjukt pigg, konstigt nog. Så jag somnade vid sex och har legat och slappat exakt hela dagen. Har inte ens varit utanför huset. 
Ikväll har jag inte planerat någonting alls faktiskt, tar kvällen som den kommer. Mina föräldrars kompisar är här så jag ska iallafall vara hemma och äta med dem. Kanske kollar på Melodifestivalen? Fast jag tycker det är ganska dåligt..
Anywaaays, nu har jag inget mer att skriva mer än att ni får ha en bra lördag vad ni än hittar på! 


JUSTE! Jag fick A på min historieredovisninSå jävla grym. Ville bara tilllägga det!
  
Livet är en fest
/Felicia

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback