Är helgen redan slut?

Godmorgon söndag! Somnade alldeles för sent igår (runt 4-5 isch), för jag och Matilda låg och kollade på en programserie i princip hela natten. Det handlade om människor som träffas över internet, och kan ha pratat i flera år, utan att träffas. Det blir det då ändring på, och det visar sig att vissa personer inte är dem de påstår att de är. Riktigt intressant, och asroligt program.
 
Vi mös till det igår, med chips och dippa, choklad och massa gottis. Är förvånadsvärt pigg, för att ha gått och lagt mig så pass sent men det är "skönt" att det är söndag, för då är det endast vilo-dag. Ska hem i eftermiddag någon gång, ta mig en dusch, käka, och bara ta det lugnt hela kvällen! Hörs sen. /Nicole
 
Tre år gammal bild på Felicia, mig och Matilda! 
Efter många år, är ni fortfarande dem bästa.

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback