Välkommen huvudvärk!

Godmorgon. Vaknade inatt av att jag var alldeles frusen och jag hade jätteont i kroppen och hade grov huvudvärk. Somnade om efter en timmes tid, men när jag vaknade imorse var huvudvärken inte borta och jag bestämde mig därför att stanna hemma idag. Nu på förmiddagen ska jag bara ta det lugnt, kanske fixa någonting & käka om jag orkar pallra mig upp ifrån vardagsrumet. Är grymt hungrig så får samla kraft och dra mig upp! 
 
I eftermiddag och hela kvällen ska jag ägna mig åt min sociologi-bok och mina anteckningar, eftersom att vi har prov imorgon.. Ska även till tandläkaren på morgonen, jätteroligt! Inte alls spännande, men det måste göras...
 
Man är inte speciellt foto-sugen när man är sjuk!
 
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback