Höst-outfits

Slängde ihop två collage på några plagg som jag tycker är snygga nu till hösten! 
Min dator ville inte riktigt som mig, så jag fick inte med alla plagg jag ville och resultatet blev inte heller riktigt som jag tänkt mig, me jaja.. 
 
Den här första bilder är en enkel men snygg fest-outfit tycker jag. Eftersom tröjan sticker ut ganska mycket med sitt mönster så kan man "tona ner" det hela lite med ett par enkla men sjukt snygga byxor och enkla smycken. Jag tycker att "stela" smycken är sjukt snyggt oh jag tyckte det passade den här outfiten. Men för att inte göra det hela får grått/svart och tråkigt så kan man liksom piffa upp det med en färglad väska. Det kan man göra med ett par färgglada skor ockå men jag tyckte att dessa Jeffey Campbell-kopierna var riktigt snygga! 
(Byxorna-Gina Tricot, tröjan-Bikbok, Skorna-random söking på google, väskan-Nelly.com, smyckena:Modekungen och Style by Tyra).
 
Och sen så slängde jag ihop ett collage med random plagg.

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback