Felicia

Ja, jag är då den andra delen av den här bloggen. Börjar direkt med attt berätta lite kort om mig själv. Jag heter Felicia och är 16 år. Jag går nu mitt första år på gymnasiet, Thorén Business School heter skolan jag går på. Mitt stora intresse är musik som ni lär märka efter ett tag i den här bloggen. Mitt andra intresse är mode. Jag är själv modell och älskar att bli fotad och gå modevisningar osv.
Som Nicole nämnde så bor jag i Bara, en liten håla utanför malmö haha! 
Jag ska inte dryga ut inlägget mer nu haha, ni kommer få veta mer om mig under tiden ju. 
 
Och vill bara säga till Nicole att jag älskar dig med så himla mycket! Jättefint inlägg du gjorde! :') 
 
Så här ser lilla jag ut! 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback