En underbar person.

Det var väl ungefär för 3 år sedan jag träffade Felicia första gången. Det kan till och med vara fler år sedan än så. Det var cirkus 3 år sedan iallafall. Vi träffades i Bara där hon bor, där jag idag spenderar den mesta av min fritid faktiskt, haha! Bara är även det en by som ligger utanför Malmö och lite länge ut på vischan ligger min lilla by, Klågerup. Alltså, vi bor ungefär 10 minuter ifrån varandra med bil/buss. Jag och Felicia fann varandra ganska snabbt minns jag, och har hållt ihop enda sedan dess. Felicia är en sån person, en sån vän man kan vara glad, ledsen, arg, galen och fånig med. Hon är en underbar person, verkligen och hon har absolut påverkat mig till den jag är idag! Finaste vän, jag älskar dig otroligt mycket. di ir in indirbir pirsin.
 
Bild sen förra sommaren på stranden i Höllvilken!
 
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback