En av stjärnorna.

Jag är då en av stjärnorna i denna bloggen. Vi är två stycken polare som fick för oss att starta en blogg tillsammans och här är vi nu, http://felicianicolee.blogg.se. Ganska simpelt namn får jag säga, men vi är ganska simpla personer! Lite kort och gott om mig då. Jag heter Nicole, 17 år, brunette, älskar musik, lång som ett höghus, oftast ganska glad och bor i en liten byhåla utanför Malmö! Ni kommer förmodligen få veta så mycket mer om mig under tiden jag bloggar men nu har ni fått lite kort och gott om vem jag är som person. 
 
Vad kommer då denna bloggen handla om? Jo, både jag och Felicia är ganska intresserade av musik. Så blandat med vår vardag och våra små bus så kommer det finnas inlägg som kommer handla väldigt mycket om musik. Vi kommer bland annat spela in när vi spelar och sjunger och publicera det här på bloggen, sjukt spännande! 
 
... Första inlägget avklarat, woop woop! 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback