"bucketlist"

Tänkte skiva en "bucketlist"/drömmar jag har. Bucketlist är en lista på saker man vill göra innan man dör. Tänkte skriva 10 punkter. 
 
1. Åka till USA och göra en roadtrip med vänner. 
2. Gå på rödamattan klädd i en skitsnygg designerklänning. 
3. Vara med i Ellen Degeneres Show! Eller åtminstånde sitta i publiken. 
4. Vara med i en film som sedan kommer gå på bio!
5. Sjunga i en stor arena inför flera tusentals personer. 
6. Hoppa fallskärm. 
7. Träffa Justin Bieber, hehehe ;)
8. Gå Victoria's Secret Fashion Show. (Först och främst vill jag köpa något från en VS-butik i USA, hehe) 
9. Åka jorden runt. 
10. Bli både rik och framgångsrik. 
 
Haha ja det mesta här är ju drömmar och jag har ganska stora drömmer som ni kanske märker hehe. Men jag ska åtminstånde uppfylla det som är mest rimligt och kämpa för det som är lite mer orimligt! 
 
 
Random bil från en photoshoot jag gjorde i Revingehed hos Svenska försvarsmakten! 
/Felicia

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback