La la la la

Sitter och myser och dricker varm chokladmjölk och lyssnar på musik. Just nu spelas Don't you worry child med Swedish House Maffia i mina hörlurar. Tycker den låten är så jävla bra!! 
Idag har jag varit hos min sångpedagog och sjungit, det var faktiskt riktigt kul idag! Det mesta gick som det gick trots att jag fortfarande är dålig i halsen, blev hes efter halva tiden hade gått typ haha men det gick bra ändå. :)
 
Tänkte bara säga att jag har en systemkamera som jag brukar använda ganska flitigt men den är förtillfälligt isönder och ska lämnas in på lagning så det är därför det blir lite fattiga mobilbilder som läggs upp här på bloggen för min del. Och så får jag ju inte glömma dem klassiska webcam bilderna från min dator haha! 
Men när min kamera är fixad ska jag börja blogga roligare! 
Och nicole ska lära min lite mer om blogg.se så jag vet hur jag lägger in videoklipp osv. 
Så snaaart blir bloggen bättre!
Ska uppdatera oftare också! :D 
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback