Fredagsmys

Hej! Det var "ett tag sedan" jag skrev ett ordentligt inlägg här på vår blogg. Anledningen till det är att jag har haft otroligt mycket att göra i skolan och knappast haft tiden att träffa mina vänner. Har behövt lägga ner otroligt mycket tid på pluggandet dels förra veckan, denna veckan men även nästa vecka! Sen är det äntligen lov... Jag behöver verkligen lov nu! 
 
Jaha, det var den fredagen det! SÅ skönt det har varit att bara vara hemma och ta det lugnt. För en gångs skull är jag faktiskt hemma på en fredag, för det är då inte vanligt! ;-) Jag ska kolla på utröstningen av x-factor, sen ska jag packa det sista och gå och lägga mig. Var ska jag då kan ni ju klura på ett tag faktiskt...
 
/nicole 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback