välkommen "lediga torsdag".

Godmorgon! Vaknade vid halv 9, stack vid 10 för att ha utvecklingssamtal i skolan. Sitte rjust nu och väntar på att det ska bli min tur, vilket det inte blir förrän om 40 minuter, ganska drygt! Det är det som är det tråkiga med att ha skolan så pass "långt" bort. Man måste pendla, och det är inte alltid bussarna klaffar med de tider man måste passa i skolan. Efter utvecklingssamtalet ska jag hem och laga mig en fin lunch, mår inte helt hundra idag heller så kommer ta det lugnt resten av eftermiddagen! Ikväll är det jag som står för maten, då mamma inte är hemma, så får se vad jag ittar på för smarrigt! Vi hörs lite senare idag, så får ni ha en bra torsdag! / Nicoole
 
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback