svar: ja jag har ingenting speciellt för mig ikväll

1. Vem är du? Nicole Arvidsson, 17 år, född i Malmö, bor i Klågerup.
2. Är du självständig? Jag är ganska självständig, ja.

3. Personlighet: Jag måste säga att jag är pratglad. Typ. Snäll, kanske?
4. E-post: Privat
5. Stjärntecken: Kräfta 
6. Jag kommer från: Sverige, Malmö, Klågerup...?
7. Jag bor: Klågerup
8. Mentalitet: Förstår ej frågan
9. Civilstatus: Singel just nu.
10. Spel? Älskar GTA!
11. Mac eller PC? Spelar ingen roll. 
12. 1024*768 eller 800*600? ...
13. Internet Explorer eller Netscape? Inget utav dem, google chrome is the shit.
14. Din bästa egenskap: Jag är absolut inte rädd för att träffa nya människor. 
Som svar på frågan antar jag att det är att jag är framåtrikat. 
15. Din sämsta egenskap: Starka åsikter och säger ibland lite för mycket. 
16. Husdjur: Katt, Elvis Presley.

17. Familj: Bor med min mamma, hennes sambo och min bror. Ibland bor jag hos min pappa, med min syrra.
18. Kroppsdel du har mest nytta av? Min mun.
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Mun, annars kan man ju inte prata hehe.
20. Jag sover: I min säng oftast. 
21. Djur jag är lik: Apa, fisk, skalbagge? I dunno. 
22. Tror du på något? Jag tror på det jag vet. 
23. Frisyr: Brunette för tillfället, olika frisyrer varje dag. 
24. Hårfärg: Brunette
25. Ögonfärg: Blåa. 

26. Längd: Ingen aning just nu, 178 cm kanske?
27. Jeansstorlek: Beror på vad det är för jeans.
28. Skostorlek: 40. Ja jag har stora fötter. 
29. Gillar: Fotboll, musik, vänner, fest, familj, sjunga, gitarr, långa killar, ljus, ärlighet, ögon.
30. Ogillar: Människor som tar allt förgivet eller folk som inte är ärliga, mot andra och mot 
sig själva. Det är det värsta jag vet... 

31. Favoritmat: Tycker om mat med salt på.
32. Favoritglass: oreo-glass
33. Favoritdessert: italiensk sorbet 

34. Favoritpizza: Margarita = ingen pizzatjej här inte. 

35. Favoritdryck: coca cola eller juice.
36. Gillar du godis? Yes!

37. Isåfall vilken sort? Choklad!
38. Min favoritdrink(ar): Vad som helst går ner i denna flickan. 
39. Min favoritfilm: allt som handlar om kärlek, humor, sorg eller spänning. 
40. Min favoritdag/ar: Lördag och söndag. 
41. Mitt favoritklädesplagg: Det som är bekvämt och snyggt. 
42. Min favoritbok: Läser aldrig böcker om jag inte blir tvingad till det. 
43. Min favoritmusik: akustisk mysig musik och pumpfestmusik. 
44. Min favoritlukt: På tjejer är det Ralph Lauren nr 2. Killar, One million = klassikern.
45. Min favoritblomma/planta? Röda rosor är också en klassiker så ja1
46. Öl eller vin? Vin isåfall. 
47. Liknar du en kändis? Megan fox, eller inte. 
48. Senast köpta skiva: Köper inte skivor längre.

49. Senast film på bio: "Bitchkram"
50. Bästa låten i världen: Skojar du? 
51. Senast lästa bok: Minns inte. 
52. Favoritförfattare: -
53. Skriver du dagbok? Jag använder min digitala dagbok = bloggen. 
54. Bästa årstiden: Sommaren utan tvekan. 
55. Älsklingsfärg: Svart eller vit. Tråkig, ja?
56. Skulle aldrig ta på dig: Typ en 60-tals klännig. Aldrig i mitt hela liv. 
57. Vad ville du bli när du var liten? Prinsessa som alla andra småflickor? 
58. Blev du det? Nej.
59. Brinner för: Musik. 
61. Katt eller hund? Katter. 
62. Har du nån nojja? Går ingenstans utan min handkräm. Måste ha salt på all mat. ALL MAT. 
63. Fobier? Spindlar, torra händer, fettigt hår och ormar. 
64. Deppig eller glad? Glad!
65. Politiskt insatt? Ibland. 
66. Värdesätter du ärlighet? Ja, sålänge det inte är vita lögner :)
67. Brukar du dra vita lögner? Inte speciellt ofta, ibland är det nödvändigt! 
68. Är det ok med vita lögner? Ibland. Inte ofta, men ibland är det. 
69. Känner du en mytoman? För det gör jag. 
70. Tycker du bäst om film på bio eller hemma? Hemma. Mys :)
71. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands? Ja om jag skulle!
72. Hur tidigt stiger du upp? Så sent som möjligt. 
73. Är det bra eller dåligt? Helt okej faktiskt! 
74. Vem/vilka vet mest om dig? Svår fråga. Ingen vet allt om mig iallafall. 
75. Gillar du att slåss? Nej absolut inte. 
76. Vad har du på dig just nu? Mysiskläder. 
77. Vad ska du göra ikväll? Sova och kolla på 90210. 

78. När var du senast riktigt full? -
79. Är du seriös? Ibland hehe. 
80. Hur många väskor äger du? Ingen aning, ett par stycken faktiskt.
81. Hur många bilar har du/din familj: 2 privatbilar. 1 jobbebil. 
82. Hur många syskon har du? två underbara syskon. 
83. Isåfall, vad heter de? Victor och Catja. 
84. Hur många timmar sover du per natt? ca 6-8
85. Vem är snyggast i världen? :)
86. Vad är du allergisk mot? Pencilin och färsk annanas

87. Ska du duscha idag? Har redan duschat.
88. Vad är det för veckodag? Onsdag, och jag är ledig imorgon!!
89. Vad är det för datum idag? 2012-11-14
90. Vad gör du nästa år? Gör allt som jag inte kan göra nu. (fyller 18 YES)
91. Är du likgiltig? ?
92. Hårdrock eller synth? Hårdrock om jag måste välja 
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? I stan tills jag var 7 sen flytta vi till landet. 
94. Har du utländska föräldrar? Så svenska som dom bara kan bli haha. 
95. Gillar du att laga mat? Ja, när jag har tid till det.
96. Märkeskläder eller secondhand? Märkeskläder. 
97. Hur många skor har du? Ingen aning, ett par stycken. 
98. Fixa håret eller fixa makeupen? Båda två!
99. Vem är snällast just nu?
100. Var har du ont? I min tumme, skar mig innan idag... :-(


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback