packat och klart, nu chillar vi.

Hej på er! Har nyss packat klart inför helgen och ska strax gå ner i vardagsrummet och slänga mig på soffan en timme med x-factor framför mig. Självklart är det tråkigt att Oscar är ute, men han har varit superduktig och jag är så stolt. Träffade honom idag efter att jag hade varit hos den jävla tandläkaren, och det var så roligt att träffa honom. Har inte träffat honom sen han åkte till Stockholm. Även om vi bara hann snacka en stund så var det bättre än ingenting alls! :-) Så det gjorde mig på strålande humör. Dock har jag lite spänningshuvudvärk så en pilla på det och lite julmust, superduper! Har en sån helg som jag bara känner att jag kommer ha så jävla kul! 
 
Jag saknar sommaren. / Nicole

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback