Måndag

Då var måndagen kommen. Var riktigt drygt på praktiken idag då jag inte kände mig helt hundra. Dessutom har jag lite ryggproblem och att stå upp en hel dag gör det inte bättre. Både ryggen och benen/fötterna gör svinont efter bara nån timme haha... Huvudet värker också.. Men nej, nu ska jag inte klaga!
Jag väntar på att min kära bror ska göra mat till oss och när han gjort det ska jag självklart äta maten, hehe. 
 
Sorry för dålig uppdatering igår. Jag och mamma var och kollade på lite möbler till mitt rum (jag håller ju som sagt på att möblera om och göra det lite snyggt i mitt rum), men dock hittade jag inget jag ville ha så vi ska ut nu i veckan igen eller till helgen.
 
Jaja, nu ska jag inte dryga ut inlägget mer. Tack för mig! ;)
 
/felicia

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback