läsläxa, kyss mig i röven.

Nu har vi fått två böcker att läsa inom de närmsta veckorna. En på svenska, som är riktigt dåligt utan överdrivt och en på engelska som jag ska börja läsa nu. Har 108 sidor i läxa denna veckan i den engelska boken om ungefär 70 sidor i min svenskabok. Jag blir så trött... Läsläxa hade man när man gick i förskolan, inte när man går i tvåan på gymnasiet. Så har tänt lite ljus och sånt på mitt rum och ska lägga mig och läsa. Satsar på att bli klar idag, eller? Meningen var idag att jag skulle fixa med mitt rum, för vi hade en kille som skulle komma och fixa med elen i mitt rum, vad jag ska ha för lampor och så, men han fick förhinder! Skulle annars hängt med Felicia på cirkelträning, men det får bli nästa vecka eller någonting! Hör av mig lite senare... / Nicole
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback