KLAAAAAR!

Nu är jag äntligen klar med min uppsats!!! Den blev väl inte jättejättebra precis, ingen A-uppstats, men bättre än inget. Brukar inte ha så svårt för att skriva uppsatser för jag är ändå ganska bra på att komma på vad jag ska skriva osv, men den här gånger har det varit riktigt värdelöst... 
Iallafall så är jag klar nu! :D :D :D 
 
Och jag smakade en sån där makron idag för första gången. Smakade en rosa med chokladfyllning, och det var faktiskt gott! Nu har man testat det med haha. 
 
 
Idag ska jag inte  göra något speciellt faktiskt. Ska nog vara hemma och kolla på X-factor tillsammans med min familj. Får se om jag kanske drar ut sen efter det eller nåt. Kan vara ganska skönt att bara vara hema också faktiskt. 
Ha en bra fredag allihopa!! 
 
Felicia

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback