Gör som Nicole!

Det var alltå Nicole som gjorde detta innan, så nu tänkte jag också göra det :
 
SENASTE
1. Kompisen du träffade: Mina klasskamrater.
2. Personen du pratade I telefon med: Min bror
3. Du fick SMS av: Natalie
4. Du kramade: Hmm... Måste nog varit min kära mamma!

IDAG
5. Kläder: Mjukiskläder!
6. Bättre än igår: Att jag tränade idag.

IMORGON
7. Är det: Torsdag.
8. Planer: Sova efterom jag har sovmorgon. Skola. Springa. Plugga.
9. Något tråkigt som händer imorgon: Jag ska ut och springa. Fruktansvärt tråkigt!

FAVORIT
10. Nummer: Har inget.
11. Färg: Det beror på faktiskt. Ibland gillar jag verkligen neutrala färger, men ibland gillar jag skrikiga färger.
12. Årstid: Sommar!!!
13. Saknar du någon? Ja.
14. Humör för tillfället? Glad och trött pågrund av träningen. Härlig känsla!

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse? Stängde av mitt alarm. 
16. Vad åt du sist? En kycklingsallad.
17. Vad irriterar du dig på? När bussarna int håller sin tid! Och folk som inte kan tala sanning.
18. Tror du på distansförållanden? Det beror på.
19. Vem tänker du på just nu? ..
20. Tror du att personen tänker på dig med? ..
21. Vart reste du sist? England!
22. Vad gjorde du igår kväll? Kollade Gossip Girl, spelade wordfeud mot min pappa (jag vann såkart) sen följde jag med honom och hämtade mamma. 
23. Liknar du din mamma eller pappa? Båda två faktiskt.
24. Ler du ofta? Ja det gör jag nog faktiskt. Ler varje dag iallafall.
25. Tror du på kärlek med din bästa vän? Absolut!
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Har bara sett det en gång och då blev jag så exalterad att jag glömde önska mig något...
27. I vems säng sov du i igår natt? Min egen.
28. Vilken färg har din tröja? Grå.

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? Ja. 
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja.
31. Gråter du när du skadar dig? Beror ju på hir jag skadar mig, men oftast skrattar ja åt det haha.
 
GLÄDJE
32. Är du en glad person? Ja det tyccker jag. Men har mina stunder då jag inte är det.
33. Vad gör dig glad? Mina vänner och musik.
34. Önskar du att du var lyckligare? Njae, det kan jag nog inte påstå.
35. Är lycka överskattat? Nej det tycker jag inte.
36. Kan musik göra dig glad? Ja verkligen!

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? Ja.
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? Ja.
39. Har du en flick/pojkvän? Nej det har jag inte.
40. Är du nöjd med det? Ja det är jag nog, vill inte ha något förhållande just precis nu.
41. Är du kär? Nej.

HAT
42. Vem hatar du verkligen? Ingen.
43. Har du någonsin gjort en hat-lista? Nej.
44. Är du en mobbare? Nej det tycker jag verkligen inte!
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Ja!
46. Har du blivit sviken någon gång? Ja, tyvärr fler än en gång.

SKOLAN
47. Gillar du skolan? Jag gillar att komma dit och umgås med min klasskompisar. Men jag kan inte påstå att jag gillar lektioner och att jobba.
48. Favoritämne? Tyvärr inget. Det var musik innan men det har vi inte på den här skolan.
49. Värsta ämne: Matte, utan tvekan. No är ganska hemst också.
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola? Usch nej!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback