En kall kväll i november.

Det börjar seriöst bli superkallt ute. Ladda upp garderoben med lite nya vinterkläder? Hösten är strax förbi, knappt lönt att köpa vinterkläder innan det blir vår igen... Skämt och sido. Jag är riktigt trött ikväll. Känner inte för att plugga, inte för att smsa och inte för att prata med någon. Ska faktiskt fixa iordning lite frukt och ett glas jordgubbssaft och sen ska jag knäppa på 90210! Hoppas verkligen att jag somnar tidigare än vad jag gjorde igår. 
 
Älskar känslan när man försöker sova och klockan är typ tolv på kvällen, så smsar en av ens polare och bara
"Hatar när man inte kan sova". Det är uppenbarligen inte jag som har samma problem. Då jag bara sov 5 timmar
inatt hoppas jag på mer sömn inatt, vilket det lär bli kan jag lova. Imorgon är det tisdag, och det är lååång dag i skolan! 
 
Min extremt vackra kvälls-look bjuder jag på... Godnatt med er! ;-) / Nicole

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback