Det är bara en jävla massa plugg.

Idag efter skolan stack jag hem till min pappa som bor i Trelleborg. Käkade middag här och umgicks med min lillasyster en stund. Nu har hon gått och lagt sig och jag sitter och kollar på Böda Camping samtidigt som jag pluggar ihjäl mig på en samhällsanalys som vi ska ha imorgon. Jag har skrivit 5 ½ sida än så länge och min analys kommer förmodligen bli 7-10 sidor lång. Det sura då är att vi endast får lov att ha med oss 10 ord till analysen imorgon. Vi har fått en fråga som vi ska analysera och till den frågan får vi ha med oss 10 stödord imorgon. Det känns lite halvsurt men ska markera det viktigaste nu, skriva klart och läsa igenom ett superduperbra häfte som vi fått av vår lärare sen tror jag faktiskt att jag kommer fixa detta galant! Pluggar väl i cirkus en timme till, sen får det fan räcka! Ska upp klockan 6 imorgonbitti också då jag måste ta mig från Trelleborg till Lund, vilket tar mer än 1 timme, därför måste jag lägga mig i tid idag! 
 
Imorgon är det fredag och jag har så otroligt härliga planer inför helgen! Berättar mer om det imorgon...
 
yolo motherfuckers

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback