sneeeeear

Det går inte att blogga ifrån mobilen.. Det går inte ens att gå in på appen... Vafan jävla skit! 
Iallafall så har jag bakad cookies för en stund sedan. muuuuums! Nu ska jag äta med min kära mor och far och sedan ikväll ska jag träffa min kåååmpiz Sophia. För se vad vi hittar på. Är inte så sugen på att se x-factor när det är Isac, Benny och Awa kvar i final, vad är det... Awa är ju sjuuuukt bra men att benny och isac är kvar och malcolm och J.E.M åkt ut tycker jag är lite skumt... 
Jaja, om det går att blogga från mobilen så gör jag når inlägg där ifrån, annars hör jag av mig sen ikväll när jag kommer hem. 
Puuuuss, ha en bra Fredag! 
 
Eftersom jag inte har nån passande bild till inlägget bjuder jag på en härlig bild från i sommras! :)
/Felicia

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback