pretty little liars - maraton

Har varit med min syster i princip hela kvällen medans pappa och Victor gjort annat! Firade ju Victor innan idag med middag och gottgott efter det! Nu jag min syster precis gått och lagt sig och jag ska börja på mitt "pretty little liars" maraton. Började i förregår, och är redan på avsnitt 8 på säsong 1. Mitt mål är att vara klar med säsong ett innan nyår. Vilket mål jag har verkligen... Får se hur jag länge jag orkar ikväll! Har smält det här med jul lov nu, och har insett hur utsliten och trött jag är efter denna hösten. Jag har nu gått halva min gymnasietid på Polhemskolan i Lund. Detta klarar jag, med lite vilja! Hör av mig lite senare ikväll eller så hörs vi av imorgon! /Nicole
 
min lilla skatt, snart nio år gammal. helt sjukt.

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback