Onödiga skoldagar

Idag var jag i skolan från 10.30 till 12 ungefär. Efter det stack jag till Atleticum som är en friidrottshall och väntade på Tea och min bror medan dem tränade på ett gym där. Sedan stack vi och åt tillsammans och efter det gick jag och Tea i stan och köpte lite julklappar och kollade på nyårsklänningar.
Har inte hittat nån klänning än så börjar få lite smått panik! 
Iallafall, idag hade vi bara en dryg tävling i skolan och imorgon ska vi ha prisutdelning för den och sedan går vi på lov. Hur onödigt är det inte?! Alla andra slutade i onsdags eller idag. Dessutom så ska jag skriva en uppsats till imorgon haha, sjukt är det! Hur kan man lägga in en uppsats så här sent?! 
Dags att återgå till skrivandet, see ya!
 
Random men härlig bild.
/Felicia

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback