Morgondagens planer!

Har haft väldigt mycket att göra idag, så har inte blivit någon större uppdatering, och det kommer det tyvärr inte att bli imorgon heller... Ska nämligen när jag vaknar upp, göra mig i ordning, käka och sen ska jag dra mig till Lund för en kär reunion med ett par svea-polare. Ska iallafall först åka dit med Adina, som jag ska tvinga gå med mig i stan en stund hehe, och sen ska vi möta upp Sebastian och Hamid. Ska bli svinroligt, då det var drygt 8 månader sen jag träffade dem båda sist. Ska väl käka eller något. Styr upp något trevligt iallafall. Och på kvällen blir det lite party. Vi får väl se var kvällen slutar, men vet iallafall att min säng kommer vänta på mig när jag kommer hem!
 
Nu ska jag äntligen få kolla på lite "pretty little liars", som jag inte har sett nu på två dagar. PANIK! Jag har fortfarande 4-5 avsnitt kvar på första säsongen, så vill gärna bli klar med den typ IDAG! Vi får väl se hur länge jag orkar vara uppe, för det var en lång dag idag och kommer bli en lång dag imorgon också! Höres lite senare /Nicole
 
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback