Lussevaka

Idag är det ju sån där lussevaka, då man ska supa sig full och vara uppe hela natten typ. Hahaha.. 
Jag har min lussevaka genom att träna, äta och plugga hela natten lång. Jag var på cirkelfys idag vilket var riktigt skönt då jag inte tränat på ett tag, dock fick jag ta det väldigt lugnt eftersom jag nyss varit sjuk. Aja, bättre det än inget alls. 
Jag är ledig imorgon vilket är otroligt skönt! Jag är så sjuuuukt skoltrött just nu så jag vill bara ha loooov!! Men jag har jättemycket att göra. Har prov på fredag, en uppsats till på måndag och en annan uppsats till nästa fredag. Och jag har ju missat två dagar i skolan nu när jag varit sjuk så jag måste komma ikapp med det också... Usch....
 
Sommar<3<3<3<3
/felicia

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback