Lööööördag

Igår kollade jag på en sjukt bra film! Charlie st. Cloud heter den och det är med Zac Efron. Så himla bra, men väldigt sorglig. Fällde ett antar tårar om jag ska vara ärlig hehe, men när Zac Efron gråter kan man ju int hålla tårarna tillbaka själv... Herregud! Har ni inte sett den så gör det! Väldigt bra. 
 
Idag vaknade jag vid halv tre (!!!!!). Vafan händer med mig... Sover så himla länge nu för tiden... Det var ju nästan mörkt när jag vaknade... Har iallafall inte gjort något speciellt, bara kollat TV och hängt upp tvätt och lite sånt. 
Nu väntar jag på att maten ska bli klar. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Ska kanske träffa Sophia eller någon. Hade egentligen behövt plugga men det pallar jag inte göra idag... -.-
Det var allt för mig just nu, peace out! 
/ Felicia

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback