klarade av den helvetiska måndagen.

Denna måndagen fasade jag för. Terminens största matteprov. Gick det bra? Det gick åt helvete rent ut sagt. Jag blir så trött på mig själv, och på min mattelärare. Han hade gett ut oss ett häfte som jag satt och råpluggade in rättare sagt. Jag pluggade in den där jävla PQ-formeln. Kom den? JA PÅ EN UPPGIFT. Åt helvete med matte. Jag räknar redan med sommarskola... Tyvärr! Iallafall. Nu under kvällen har jag bara kollat på julkalendern och myst!
 
Är fortfarande inte helt hundra i kroppen, men har inte blivit sjuk sjuk än, så hoppas att vi slipper det. Nu ska jag bädda ner mig med ett glas lemon&lime-saft och kolla på 90210, mysigt! Vi hörs imorgon. Godnatt /Nicole 
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback