dag tre

Hej på er! Det har varit fruktansvärd uppdatering ifrån min sida enda sedan i lördags. Som tur är har ju Felicia uppdaterat er om helgen så det behöver jag inte göra. Det enda jag kan säga var att det var en riktigt bra helg, men som tyvärr slutade med ett fruktansvärt illamående under hela söndagskvällen. Med ont i kroppen, ont i magen, feber lite då och då, och en förkyldning så har jag idag varit hemma ifrån skolan i tre dagar. Snacka om att jag börjar bli lite lätt uttråkad! Har känt att jag har behövt det, men samtidigt ligger jag nu back med ett prov och lite sånt smått och gott! Alltid roligt och så vidare... Nej. Idag ska jag nog försöka få något gjort efter att jag har sovit en timme eller två. Måste börja skriva en svenskauppgift som de andra i min klass redan börjat med, skriva klart en religionsinlämning som skulle varit klar och lite sånt smått och gott. Men tar en sak i taget, vi börjar med vila! 
 
Hörs av lite senare idag eller någonting! Just det! Jag skulle berätta att min rum, min källare, är strax äntligen klar... Som jag har väntat. I ett år har vi hållt på och renoverat, slitit upp alla väggar, golv, byggt upp allting igen, satt värme, målat, lagt golv, satt in min soffa, byggt upp min garderob och nu väntar bara en massa små-pill. På fredag, som det ser ut just nu flyttar jag ner helt. Under helgen kommer jag därför förmodligen inte göra någonting speciellt, då jag kommer pilla med mitt rum till stora delar av helgen. ÄR SÅ PEPP! Äntligen kommer jag stortrivas. 
hehe mer om det lite senare, då jag ska ner och fotografera lite och visa er hur det ser ut än så länge. Hörs sen/Nicole

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback